1) Ποσό καιρό θα χρειαστεί για να επισκευαστεί το κινητό μου;
Το 90% των επισκευών κινητού όπως αλλαγή μπαταρίας, L.C.D. κλπ.) γίνονται εντός μίας ημέρας, ενώ το υπόλοιπο 10% όπως επισκευή μητρικής πλακέτας κλπ,μπορεί να χρειαστεί κάποιες επιπλέον μέρες για την ολοκλήρωση της επισκευής.
2) Η μητρική πλακέτα αλλάζει η επισκευάζεται;
Η μητρική πλακέτα επισκευάζεται από εξειδικευμένο τεχνικό-ηλεκτρονικό και ο χρόνος επισκευής διαρκεί από τρεις (3) έως και δέκα (10) εργάσιμες μέρες.
3) Το κινητό μου δεν φορτίζει. Τι μπορεί να φταίει;
Υπάρχουν τέσσερις (4) λόγοι για τους οποίους η συσκευή σας μπορεί να μην φορτίζει:
· Προβληματικό αξεσουάρ φόρτισης (φορτιστής, καλώδιο, βύσμα USB, Lightning connector κλπ.).
· Εξαντλημένη υγεία της μπαταριάς.
· Προβληματική θήρα φόρτισης της συσκευής.
· Προβληματική μητρική πλακέτα της συσκευής.
4) Η συσκευή μου έπεσε σε νερό/βράχηκε. Μπορεί να επισκευαστεί;
Για να επισκευαστεί μια βρεγμένη συσκευή ακολουθείται η διαδικασία αποξείδωσης. Δηλαδή, τοποθετείται η μητρική πλακέτα στο μηχάνημα υπερηχητικού καθαρισμού για τουλάχιστον τριάντα (30) λεπτά. Στη συνεχεία, αφού τοποθετηθεί ξανά η μητρική πλακέτα πίσω στην συσκευή, διεξάγονται εκτεταμένοι έλεγχοι της συσκευής έτσι ώστε να βρεθούν αν κάποια από τα περιφερειακά εξαρτήματα της συσκευής έχουν υποστεί βλάβη.
5) Δεν λειτούργει η αφή (touch) στην συσκευή μου. Τι μπορεί να φταίει;
Υπάρχουν δυο (2) λόγοι για τους οποίους μπορεί να συμβαίνει αυτό:
· Προβληματικός μηχανισμός αφής (digitizer)
· Προβληματική Οθόνη
· Προβληματική μητρική πλακέτα
6) Υπάρχουν γνησία ανταλλακτικά Αpple;
Ναι, αν και είναι δυσεύρετα, στα καταστήματα Εyephone παρέχουμε οποιοδήποτε γνήσιο ανταλλακτικό για οποιαδήποτε συσκευή της Apple, για όλους τους πελάτες μας!
7) Έσπασε η οθόνη της συσκευής μου. Μπορεί να γίνει αλλαγή μόνο του τζαμιού (digitizer), μόνο της εσωτερικής οθόνης (L.C.D.) ή πρέπει να γίνει αλλαγή και των δυο (2) μαζί αναγκαστικά;
Στις περισσότερες συσκευές (smart phones κλπ.) τα δυο (2) αυτά ανταλλακτικά υπάρχουν μόνο σε συμπαγή (compact) μορφή. Eπομένως, η επισκευή ενός (1) από τα δυο (2) ανταλλακτικών δεν είναι εφικτή. Ωστόσο, σε άλλες συσκευές (tablet κλπ.) δεν ισχύει αυτό.
8) Το ποσοστό της μπαταρίας της συσκευής μου πέφτει πολύ γρήγορα. Τι μπορεί να φταίει και πως επισκευάζεται;
Όταν η μπαταρία μιας συσκευής εξαντλείται πιο γρήγορα από τον συνηθισμένο χρόνο, τότε η υγεία της μπαταριάς έχει φτάσει σε τερματικό όριο. Αυτό συμβαίνει όταν δεν γίνεται σωστή χρήση της μπαταριάς (φόρτιση – αποφόρτιση) και λόγω παλαιότητας (ζωής) της. Στην περίπτωση αυτή, η μπαταρία μπορεί να αντικατασταθεί σε όλες τις συσκευές.
9) Μπορεί να αυξηθεί ο αποθηκευτικός χώρος της συσκευής μου;
· Εάν η συσκευή παράγεται απτήν Apple (phone, iPod κλπ), η επέκταση του πραγματικού αποθηκευτικού χώρου, παραπάνω από όσο αναγράφεται στην συσκευασία της συσκευής, δεν είναι εφικτή. Ωστόσο, η Appleπροσφέρει σε όλους τους καταναλωτές της την υπηρεσία cloud, με την όποια μπορεί η συσκευή να αποθηκεύσει στοιχειά (φωτογραφίες, επαφές κλπ.) μέσω του διαδικτύου στους server της Apple, ακόμα και αν ο χώρος αποθήκευσης της συσκευής είναι εξαντλημένος.
· Εάν η συσκευή παράγεται από οποιαδήποτε άλλο κατασκευαστή (και είναι μοντέλο των τελευταίων δέκα (10) χρονών, τότε η επέκταση του αποθηκευτικού χώρου είναι εφικτή με την χρήση μιας εξωτερικής κάρτας SD (micros, nanas κλπ).
10)Τι πρέπει να κάνω αν κάποιο από τα προϊόντα που παρήγγειλα είναι σπασμένο/ελαττωματικό ή λάθος;
Μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μας τηλεφωνικά η μέσω e-mail και θα σας απαντήσουμε το συντομότερο δυνατόν για την ταχύτερη εξυπηρέτηση σας.
11)Πώς μπορώ να ενημερώνομαι για τα νέα σας προϊόντα;
Τα νεα μας προιόντα καταχωρούνται απευθείας στην σελίδα του καταστήματος για την καλύτερη ενημέρωση σας.